9.2

near Collsuspina, Catalunya (España)

Ruta força divertida, sortin desde Collsuspina, passant per la Vall de Marfà, Monistrol de Calders, Granera i Castellterçol.

Més rutes a: http://les2hores.forogeneral.es/foro/
Entra, registrat i descarrega tots els tracks que vulguis. L'actualitzem contínuament.

• Photo of Gratacamins

Gratacamins Sep 23, 2014

Feta aquest diumenge sortint de Collsuspina. Temperatura ideal. M'ha agradat molt, molt ciclable, no és trenca-cames i es passa per poblets i diversos llocs molt tranquils i bonics. A més, he collit una pinenca, ja tornaré preparat ! Ruta molt recomanable. Gràcies per penjar el track.

Joan

• Photo of Gratacamins

Gratacamins Aug 31, 2015

Hola!
    Abans d'ahir vaig repetir aquesta ruta sortint des de Muntanyola, també em va agradar molt, feia un dia fantàstic.

El motiu del comentari és que a la part més al sud de la ruta, si us desvieu trobareu la Font de les Febres (prop del Torrent del mateix nom). Heu d'agafar el trencant que portaria al Coll d'Ases hi en uns 100m ja hi sereu.
    Hi ha un rètol al marge del camí i un corriol que hi porta en un minut. És una mica sorprenent trobar-hi aquesta font ja que la zona és força seca. Hi ha una aixeta que s'ha d'apretar perquè ragi.

Crec que sempre val la pena tenir-ho en compte ja que per la zona no abunden les fonts.