Uploaded December 24, 2016

Recorded December 2016

9.5

near Badalona, Catalunya (España)

La ruta gairebé és idèntica a la que vàrem fer el 14 de desembre. Però aquest cop hem evitat baixar per la trialera sortint de Vista Rica i per error ens hem ficat amb una altra de pitjor, la que surt des de la BP-1417, a Can Ribes i passa pel viaducte de Can Ribes i s'endinsa per una trialera que Déu n'hi do! Encara que n'hi ha trams en que pots pujar a la bici. Al final surt a la pista que porta a Can Gener. Va bé conèixer-ho, però mai més torno a passar per un lloc així, quin patiment!

També ens hem estalviat anar al pantà de Can Borrell, on ja havíem estat l'altre dia.

Les anècdotes de la sortida han estat unes quantes. Primer hem vist un senyor porc senglar. Ell com si res, anava a la seva encara que haguéssim cinquanta ciclistes fent fotos. Altra cosa que ens ha passat és que la tija automàtica m'ha deixat de funcionar i he hagut de fer les baixades amb el selló alt, cosa a la que no n'estic acostumat. Però pitjor ha estat que se li ha trencat la cadena al meu company Xavier, per sort portava un "link" i un "tronchacadenas" i amb una mica de força i traça l'hem arreglat. Per últim, hem vist un bolet estrella, el "Astraeus hygrometricus", que em creia que està en perill d'extinció, però resulta que es sembla a un altre, el "Myriostoma coliforme". Però com jo me lo he cregut durant molta estona, doncs estic content i és molt maco.

Una diferència amb la sortida del dia 16 és que aquesta vegada hem parat a Sant Medir. I res més, només que avui ha fet molt de fred, i hem vit llocs amb gebra.

La dades de la sortida d'avui són: Hem fet 61,494 Qm en un temps de 4 h 53 m de moviment, per un total de 6 h 55 m total excursió. I haurem fet al voltant dels 900 metres de desnivell positiu.

00 Collserola II (senglar)

01 Sant Iscle

02 Camí i bassal

03:Papell baixa de la bici

04 0 Collserola II (senglar)

04 Papell arriba

05 0 Collserola II (senglar)

05 senglar

06 Pont de fusta

07 Esmorzar

320 m altura

08 S. Medir Collserola II (senglar)

09 Xandri

Sant Cugat Del Vallès

10 Bolet Collserola II (senglar)