Jppwiki

February 9, 2014

February 2014

near Sarrià-Sant Gervasi, Catalunya (España)

Pujada a la carretera de les Aigües per Bellesguard, continuem per la pista fins a Finestrelles on agafarem un corriol fins a Can Cuiàs, continuem per pista per anar a buscar la trialera de Can Pascual per tornar fins a Can Cuiàs.
Prenem la BV1468 per desviant-se a ma dreta abans d’arribar a la carretera de Vallvidrera, on tornem a buscar pista no asfaltada i a buscar una trialera per retornar a la carretera de les Aigües on continuarem per fer la última trialera de la jornada que ens porta al Cosmo Caixa.

• Photo of ifons

ifons Sep 25, 2020

Bona ruta i bones indicacions per a seguir-la. De totes maneres, no crec pas que es pugui qualificar de “fàcil”, doncs les trialeres son força complicades en molts dels seus trams. Crec que posar “moderado” fa més justícia a la ruta.

• Jppwiki Sep 25, 2020

Gracies ifons per la valoració, ja fa uns quans anys que faig aquestes tres tráileres clasiques de Collserola, estic d'acord amb la Teva valoració sobre tot amb la de Can Cuias i la del Cosmo Caixa, la dificultat por cambiar molt segons com sigui la temporada de plujes.
    Un altre cosa a tenir en conte es l'any de les ruta 2014, amb el temps i mes en zoes tant concirreguded poden ser mes tecniques amb el pas del temps.