Uploaded June 2, 2013

Recorded June 2013

6.3

near Torelló, Catalunya (España)

Hem sortit desde Torelló seguint per la vora del riu Ges en direcció St. Pere. Un cop s'arriba a la Casa de les Abelles s'agafa la pista cap a Quatre Camins en direcció Cabrera. Pujem fins el Coll del Feu i un cop aqui agafem la pista que va cap al Coll de St. Julià, sempre segint en direcció Cabrera. La pista no te perdua fins arribar a dalt del Coll. La baixada es fa per la pista que va cap a la Vola (esquerra), passem pel Pla de la Vola, per sobre el tunel de Bracons, per Can Piguillem (restaurant) i tornem per la carretera antiga de Sant Pere - Joanetes. A la Vola hi trobarem una font amb aigua molt bona i saludable (diuem que és de les més pures d'Osona).
Aquesta ruta en el temps que estem (a punt d'estiu) és molt agraida per fer, passant per trams de solei i ombres, i gaudint d'unes vistes desde els punts més alts del Cabrerès i Osona amb la verdó característica de l'epoca de l'any.

Coll del Feu

Encreuament per anar cap a Cabrera o a Cantonigros

Coll de Sant Julià

Encreuament per anar a Cabrera, Cal Vidrier o a la Vola.

Can Piguillem

Un bon restaurant

Font

La millor aigua d'Osona

La Riera

Urbanització "La Riera"

Punt d'intersecció (sota C-37)

Encreuament de camins cap a St.Pere de Torelló, L'Esquirol, Cabrera, Manlleu i Torelló.

• MarcCAT Sep 8, 2015

Molt bona de fer en BTT

• Photo of calandraca76

calandraca76 Mar 14, 2016

Dona goig descarregar rutes així. Gràcies genic. Un plaer.