Uploaded October 25, 2017

Recorded October 2017

5.9

near Sallent, Catalunya (España)

Avui he explorat noves rutes. Espectacular dia de tardor. 100 % pistes. No té cap complicació tècnica, tot i que hi ha una forta pujada fins a Castellnou. Sortida des de la Plaça Sant Antoni Maria Claret de Sallent, després de fer un cafetó. Els que vingueu de fóra, podeu deixar el cotxe al parking gratuït que hi ha davant l’església. Creuem el riu Llobregat per sobre el monumental Pont Vell i enfilem cap a Castellnou de Bages, on visitem el museu dels Maquis i la tomba del famós Caracremada. A partir d’aquí comença un lleu descens envoltat d’una densa natura. És impressionant trobar un lloc tant silenciós i tranquil a la provincia de Barcelona. No ens hem creuat amb ningú durant quilometres. Muntanyes per tot arreu. Baixem fins a Callús i seguim serpentejant per una pista que transcorre entre granges i masies, fins a Santpedor. Parada d’avituallament al Bar Aston. A continuació ens dirigim cap a Sallent, creuant la Sèquia (parcdelasequia.cat) i tornant a travessar el Llobregat fins a Cabrianes. Tornada reposada pel camí dels Horts de Sallent, fins a la mateixa plaça. Cicloturisme de proximitat. Slow life.

Plaça Sant Antoni Mª Claret (SALLENT)

Panoràmica Sallent

Pont Vell (SALLENT)

MONTSALAT vs MONTSERRAT

Plaça de la Vila (CASTELLNOU DE BAGES)

Ombres de tardor

Callus

Esmorzar Bar Aston (SANTPEDOR)

Plaça de la Vila (SANTPEDOR)