3.8
7.7

near Cruïlles, Catalunya (España)

CAT. Es tracta d'una ruta circular de nivell mitjà-alt que centra totes les seves dificultats tècniques en el tram de descens de la serra dels Perduts. A part, els contrasts entre els boscos de les Gavarres i la plana baix-empordanesa ens faran gaudir d'allò més del patrimoni natural que pobla aquestes contrades. La visita al conjunt romànic de Fitor i a Santa Llúcia d'Arboç ens farà descobrir indrets idíl·lics i bucòlics que no ens hauríem imaginat mai trobar en aquesta zona.

ESP. Se trata de una ruta circular de nivel medio-alto cuyas dificultades técnicas se centran en el tramo de descenso de la sierra deis Perduts. A parte de esto, los contrastes entre los bosques de Las Gavarres y la llanura del Baix Empordá nos permitirán disfrutar intensamente del patrimonio natural que puebla estos parajes. La visita al conjunto románico de Fitor y a Santa Llúcia d'Arboc será una oportunidad para descubrir unos parajes idílicos y bucólicos que jamás hubiésemos imaginado encontrar en esta zona.

FR. Il s'agit d'un itinéraire de niveau moyennement élevé qui centre toutes ses difficultés techniques sur la portion de descente de la serra deis Perduts. A part cela, les contrastes entre les bois des Gavarres et la plaine du Baix Emporda vous feront profiter du patrimoine naturel qui peuple ces régions. La visite de I'ensemble roman de Fitor et de Santa Llúcia d'Arboc vous fera découvrir des endroits idylliques et bucoliques que vous n'auriez jamais imaginé trouver dans cette zone.

GB. Being a medium to high difficulty level, this circular route has all its technical difficulties centered on the section descending from the Serra dels Perduts highlands. In addition, the contrast between the Gavarres forests and the Baix Ernporda plain gives us a grand opportunity to enjoy the natural heritage thriving in these regions. A visit to the Romanesque monuments at Fitor and Santa Llúcia d'Arboc allows us to discover idyllic and bucolic settings one would never expect to find in this area.

• xavibaena Mar 31, 2019

La pujada per la Riera de Can Joanola està molt deteriorada. Amb reguerots molt accentuats que fan aquesta part molt poc ciclable. En general ruta interessant amb trams tècnics força divertits.