Uploaded November 19, 2017

Recorded November 2017

near Sabadell, Catalunya (España)

Excursió del calendari d'hinvern de la PC Palomillas fins a Castellterçol. Són tot pistes amples i un parell de quilòmetres per carretera fins a arribar a Castellterçol. No hi ha trams tècnics de trialeres. La ruta és exigent pel desnivell i pel rampot que ve després del Coll d'Ases. Sí, encara puja més! :-P

Sabadell, molí de l'Amat, antic aeròdrom de can Moragues, sant Pere d'Ullastre, Castellar del Vallès, coll de Canyelles, alzina Balladora, can Cadafalch, Collmonner, Serra de la Codina, pla de les Forques, carretera BP-1241 Sant Llorenç-Gallifa, camí Ral a Castellterçol, coll del Vinardell, coll d'Ases, serra dels Tudons, les Sorreres, Serrat Llarg del Munt, carretera BV-124 Granera-Castellterçol i Castellterçol.

La tornada és resseguint el camí de l'anada.

Per a canviar de camí per la tornada, hi ha l'opció d'anar a Granera per carretera i baixar pel coll de Traens fins a Sant Llorenç i seguir per la Busqueta.
El Coll d'Ases es troba al límit del Vallès Occidental i el Moianès, entre els termes de Sant Llorenç Savall i Granera. És a 867 m d'altura. S'hi accedeix a través del camí ral de Castellterçol, el qual es troba parcialment pavimentat amb formigó. L'última rampa fins a arribar-hi fa agafar colors a més d'un ciclista.
Castellterçol és un poble del Moianès, on nasqué Enric Prat de la Riba, primer president de la Mancomunitat de Catalunya. Val la pena visitar-lo.