5.7

near Urbanització Feliu, Catalunya (España)

Creuant Castelldefels i passant per Can Roca (o cal Ganxo), es pren la carretera cap a la Sentiu, i s'enllaça amb la pista que remunta el coll de la Clota. Des d'aquest coll, es puja al turó de la Desfeta, descens pel mateix camí, i per senders pel mig del bosc, s'arriba a la Rectoria (Begues). Es pren la pista cap a Torrelletes, i en un revolt a la dreta, la pista en fort pendent, per sota de la Roca del Barret, s'enllaça amb un seguit de corriols, on es troba la dificultat de la ruta, i es va seguint el torrent de la riera de Salom. Hi ha un punt que ja és innaccesible, petita reculada i per un altre senderó, es va a trobar la pista que remunta cap a la serra de Roca Galena. S'enllaça amb un corriol fins qüasi arribar a la carretera de Begues, la qual es pren fins a l'ermita de Bruguers. Des de l'ermita, per corriols es va a buscar el torrent de les Comes. Deixant el torrent i enllaçant la pista de Can Llong, retornem a la Sentiu, i cap a Castelldefels.