• Photo of Castell de la Vinyeta + Vidrà + Serra Cogulera

Uploaded December 16, 2014

Recorded December 2014

6.4

near Torelló, Catalunya (España)

Sortida en BTT per les rodalies de Bellmunt i Vidrà.

Hem sortit de Torelló per anar cap a la Riera de St.Pere de Torelló. Seguim la ruta cap al Castell de la Vinyeta per la pista perfectament arreglada. Un cop aqui seguim la ruta pujant cap al Pla de Collsaplana, per la pista amb molta dificultat, pel seu mal estat i el pendent important.

Passen el Coll de Collsaplana per anar cap a Salgueda i tot seguit arribar a Vidrà.

A Vidra poden repostar forces i guadir del bonic paratge de les rodalies.

Seguim per anar cap a la carretera de St. Quirze, però a 1/2 Km ja trobem el desviament a l'esquerra que ens portarà cap a Boscatell.

Aquest accés és el mateix que per anar a Bellmunt però abans abans d'arribar al Coll de hi era de massa surt la pista a la dreta cap a Boscatell.

Seguim tot avall i després de Boscatell agafem el cami de la serra de Cogulera que ens portarà fins a St. Quirze de Besora.

De St. Quirze seguim cap a al poligon per anar al Moli de la Foradada que trobarem el cami del vora Ter fins a Saderra.

Un cop a Saderra seguin el pel Purgatori, després pel laterial de la C-17 i arribant al pont de Borgonyà seguirem per la passera fins a Ca l'Auro per anar al Pelut i cap a Torelló.

NOTA: He fet una petita correcció al track i el temps ha quedat malament. Realment son 5h

• GFC.cat Dec 16, 2014

El una ruta maca però dificil

• MarcCAT Dec 16, 2014

Hi ha trams que el track no és gaire precís.Si ho has registrat amb el telèfon pot ser que no hagi quedat gaire be, degut a la falta de cobertura.