• Photo of Castell de Burriac

Uploaded November 14, 2015

Recorded November 2015

-73 f

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Bonica sortida des de Sant Cugat fins a Santa Coloma de Gramanet a primera hora per aprofitar el dia i la llum al màxim. Primer pujar fins la torre Alfa de vigia i cap a la Serralada de Marina, Una ruta molt aèrea, ja que sempre vas per la part de la carena.
Anem cap a la Conrreria per sobre Mas Coll i Alella Parc. Magnífiques visyes de sobre Cabrils i Cabrera de Mar i ja per enfilar fins el Castell de Burriac amb la famosa pujada del purgatori.
Tems per gaudir de les vistes 360 i tornem. Al primer tram és comú i seguidament agafem la baixada de Can Nadal. Vallromanes i Vilanova del Vallès, Montcad. Montmeló, Mollet, Santa Perpétua de la Moguda, Ripollet, Cerdanyola i Sant Cugat.

Una ruta una mica dura per la durada i el kilometratge.

• Photo of CescSolerM

CescSolerM Nov 14, 2015

Per cert que ens hem trobat a mei_fu el teniu que seguir, un crak fent rutes. Gràcies company

• Photo of mei_fu

mei_fu Nov 14, 2015

Hola, salutacions cordials!
    És una fantàstica ruta! Amb desnivell, llocs emblemàtics, vistes privilegiades...
    El que no entenc és com podeu fer tants km i tant ràpid!
    Un plaer!

• Photo of chatame1

chatame1 Nov 14, 2015

Una ruta estupenda de este estupendo compañero con el que hemos tenido la suerte de coincidir hoy. Buen recorrido, exigente y con paso por paso por lugares de alto interes así como excelentes vistas. La visita al Castell de Burriac siempre es sinonimo de "ruta especial" por su encanto y por ser una visita obligada para todo biker que se mueve por las Serraladas de Marina y Litoral.

• Photo of CescSolerM

CescSolerM Nov 17, 2015

Un placer encontraros en ruta

• Photo of MCATA

MCATA Nov 17, 2015

Gran ruta!!! Tot un long track amb vistes magnífiques!!!