Uploaded June 20, 2018

Recorded June 2018

6.2

near Camprodon, Catalunya (España)

Avui hem gaudit d'una magnífica Ruta que transcorre per uns llocs, realment fantástics, no ès excesivament dura, però la calor que hem patit el dia d'avui, sobre tot al pujant la Pista d'Espinavell fins la zona de la collada Fonda, ens l'ha endurit un pel.

Molt recomenable, potser en un dia que no faci tanta calor.

Sortim de Camprodón, de la zona de la Piscina Municipal, pugem per la pista asfaltada que mena pel costat del camp Golf i ens diriigim cap Font Rubí.

Anem a buscar la ctra. que va de Camprodón a Beget, girem a la dreta i al cap de poc, prenem lla cruilla a l'esquerra per anar al Mas Querol.

Disfrutem pujant i baixant i planejant pels plans de la Creu i el Collet , fins que arribem a la riera, la creuem, i pugem a la ctra. de Camprodón a Coll d'Ares.

Anem a buscar la direcció de Molló , travessem aquest magnific poble, en direcció al cementiri Municipal.

Anem trescant per magnifics paratges , fins empalmar amb la ctra. que va ha Espinavell.

Ens dirigim al Poble , peró no hi anem, continuem per la pista que va ha la Collada Fonda i ha Setcases.

Magnifica Pista, d'una pendent suau peró prolongada no te desperdici, quan mès ens anem apropant al cim, mès disfrutem de la inmensitat del paisatge, tenim la imatge imperturbable del fabulós Costabona , que ens dona ánims per remuntar.

Ja som a la cruilla que hem decidit pendre, per empalmar amb el GR-11, no és un tram gaire ciclable, sobre tot al començament, ja que hem de descavalcar i empenyer la bici,
per agafar la línea que ens marca el Trak, per enllaçar amb el GR-11.

Estem dins el GR-11, un caminet molt divertit. però hem d'anar en compte, perqué ès estret, i podem fer una tombarella.

Continuem baixat per la Collada de la Fembra Morta i pel GR-11, fins l'ultim tram , al costat d'una masia, on deixem el GR, i agafem una pista que ens ve de dret i ens mena directament a Molló.

Tornem a creuar el poble, desfent el camí que hem fet de pujada i per la Ctra, pricipal, arribem a Camprodón , i al Punt de Sortida.

• Photo of bpcorominas

bpcorominas Jun 23, 2018

Una ruta fantastica Quim, i un paisatge precios.