Uploaded October 13, 2015

Recorded October 2015

5.4

near Sant Julià de Cerdanyola, Catalunya (España)

Sortim des de el camping Espelt direcció a La Pobla de Lillet, a dins del poble agafem a la dreta just al costat del pont, pasem pel barri de les Coromines, presteu atenció al nom dels seus carrers, no varem perdre gaire temps en buscar noms.
Just des de aquí comença una pujada totalment per pista cicable i amb un desnivell molt portable fins al Mirador del Roc de la Lluna, que te unes vistes sobre la vall de Lillet i les muntanyes del davant espectaculars, Puigllançada, Coll de Pal, Coll de la Creueta, etc...
Arribats aquí ja hem fet tot el desnivell de la sortida, ara continuem per pista fins a Falgars a on podeu veure el Santuari i també apropar-nos al mirador de la vall.
I de tornada baixem per la crta. però abans de arribar abaix de tot agafem una pista a l'esquerra que ens portarà a fins a la crta de la Pobla.

Mirador Roc de la Lluna

Mirador_Roc_de_la_Lluna

Falgars

• Photo of LIVINGSTON

LIVINGSTON Jul 7, 2018

Entorn encissador. Feia anys que no venia al Catllaràs, per ès preciós com sempre. Aquest any doblement, està tot molt verd i molta aigua.

• Photo of Tarres

Tarres Jul 8, 2018

Es veritat que aquest any gaudir de la muntanya i en aquesta època de l'any es espectacular perquè la verdor es exuberant.
    Encantat de que hagueu gaudit amb aquest ruta!!