← Part of  Camí de Sant Jaume

Technical difficulty   Difficult

Uploaded October 21, 2016

Recorded October 2016

near Logroño, La Rioja (España)

Després d'un parell d'anys de "sequera" hem continuat el nostre particular Camí de Sant Jaume, que varem haver de deixar de manera abrupta a Castejón (l'esquena no perdona)

Ara hem sortit des de Logronyo per qüestions logístiques.
Amb AVE fins a Saragossa i després amb un Mitja Distància en el que hem pogut tornar a muntar les bicis.
A la sortida varem haver de passar a fer una reparació d'urgència per un taller.
GRACIAS CICLOSPORT !!!!!!!!!!

Enfilem pel parc de San Miguel, on ja trobem les marques i fletxes que no deixarem fins a Santiago.
Pas per l'embassament de la Grajera i deixem poc a poc les aglomeracions (és dissabte al matí) per anar passant cap a camins més solitaris.

Després de passar per Navarrete (en quina esglèsia hi ha un mapa del Mon amb els llocs de procedència desl peregrins, tot i que algun sembla més una broma) i Nájera arribarem als 50 km a Santo Domingo de la Calzada, on parem a dinar.
Seguiran els primers quilòmetres de secà total fins que arribem a Belorado, en una petita vall del riu Tiron.
Sopar i dormir, i demà més.....