Uploaded October 6, 2017

5.6

near Camarasa, Catalunya (España)

Duració 5h. Ruta amb molt bones vistes. Sortim de Camarasa amb direcció a l'Ermita de Sant Jordi. Per no fer-ho tot de pujada forta, poc després de sortir de Camarasa ens hem ficat per un corriol per fer el començament una mica més planer, peró dura poc , aviat començà la pujada que es pista fins dalt de l'Ermita. Bones vistes pujant i a dalt a l'Ermita. Baixem amb alegria i agafem el camí que va al congost de Mu, pensava que lo corriol seria molt fort peró no, tret de la part final, esta molt bé i relativament planer, aixó si, al final molts trams a peu, peró guapo. A baix, tot bé, passarel.la, parada de l'aigua i pont penjat, ( Ojo, alguns claus estan una mica sortits ). Som-hi una altra vegada cap a Camarasa, pasem per la platgeta i el pont vell. Direcció a Sant Llorenç de Mongai, quant arribem al pont , agafem un corriol que hi ha a l'esquerra abans d'entrar al pont i farem cap a la presa de Sant Llorenç. Ara tot pla, pasem per la roca dels Bous i quan arribem al pont tirem pel camí sense entrar al pont, fent camí arribarem al altre pont, aquest si que el creuarem i som-hi cap a Camarasa, on visitarem el Castell, la torre, la església Sant Miquel vella i la nova, on hi ha un recordatori a la Lleva del Biberó. He acabat trinxat peró content, m'ha agradat força aquesta ruta, us la recomano. Apa Salut i Pedals.

Corriol

Vista de la Passarel.la

Information

retol

Passarel.la i central hidroelectrica d'Alos

La platgeta

• Photo of AlexEA

AlexEA Apr 21, 2018

Hola Josep Maria,
    la ruta fa molt bona pinta!! Gràcies.
    Voldria saber com és la baixada al congost de Mu. Fins quan es pot anar sobre la bici i quanta estona hi ha de baixada a peu. També voldria saber com és de pedalable el camí del pantà de St. Llorenç i el camí que va per l'altre costat de Camarasa. Cal anar a peu molta estona? És complicat? Ja sé que depèn de cadascú però t'agrairia alguna descripció.

Moltes gràcies!
    Àlex

• Photo of josep maria 61

josep maria 61 Apr 21, 2018

Hola Àlex. T'he de dir que alguna vegada he tingut que baixar i caminar, però no molt, menys del que hem pensava, jo sempre faig algun tram a peu perquè no sóc cap crack. Bé anem pel que hem preguntes, Congost de Mu, vaig alucinar

Continuem que m'he equivocat de tecla. Congost de Mu, vaig alucinar pel ciclable que es, això sí, a l'acabament a peu, però sol el tram final

• Photo of josep maria 61

josep maria 61 Apr 21, 2018

M'he tornat a equivocar de tecla. Bé anem pel pantà, una mica aquí una mica allà també vaig tenir que baixar, hi ha una mica de vegetació crescuda. Si baixes et descansa el cul. L'altre costat de Camarasa el recordo bé, sense problemes, jo segur que alguna vegada vaig baixar, per no perdre la costum. Si la fas que et vagi molt bé. Salut i Pedals.