Uploaded September 5, 2019

Recorded September 2019

5.4

near Camallera, Catalunya (España)

Bicicletada d’entrenament: Estació de Camallera, Camí de Gaüses, Gaüses d’Amont, Carretera de Gaüses, Gaüses, Barri de Ponent, Ermita de Sant Roc, Camí d’enllaç, Carretera de Gaüses, Gaüses de Baix, Camí de Viladasens, Camí de la Mora, la Mora, Ermita de Sant Martí, Carretera de Viladasens a la Mora, Camí de la Mora, Carretera de Viladasens, Camí de Can Garriga, Camí de Can Motes, Orriols, Carretera de la Coma, camí d’enllaç, Camí de Cal Rei, Camí de Mas d’Espolla, Bàscara, camí d’enllaç, Camí del Molí, el Molí Nou (de Calabuig), les Roques, Carretera de Sant Mori, Camí dels Horts, Vilaür, Carretera d’Arenys d’Empordà, camins varis, Carretera de Sant Morí, Sant Mori, Camí del Pla, camí al costat de la via, Saus, Carretera Vella de l’Escala i Estació de Camallera.

Bicicletada majoritàriament per camins de terra en diferents estats de conservació, de bo a força dolent, amb constants rampes tant de pujada com de baixada. L’únic entrebanc es un arbre caigut que travessa el Camí del Pla just quan arribem a trobar la via del tren, també trobem forces trams amb rierols o altres pedres que molesten al pedalar.

Cal portar una BTT

Sant Martí de la Mora

Orriols

El Castell d'Orriols

Ull, creuament de la Carretera de l'Escala

Bàscara

El Molí Nou

Les Roques

Asfalt

Ull, graons pujant i estret

Vilaür

Asfalt i fortes pujades

Creu de Terme de Sant Mori

Castell de sant Mori

Sant Maurici de Sant Mori

Safareig de Saus

Llambordes de rierols i molt estret