Coordinates 2038

Uploaded January 5, 2015

Recorded January 2015

6.9

near Roda de Ter, Catalunya (España)

Des de Roda de Ter anem pujant suaument fins a L'Esquirol, creuem el poble i fins a Cantonigròs però sense arribar-hi del tot; ara comencem a planejar i a baixar fins al primer mirador: Les roques de la Corbera, reculem una mica i per corriol fins a la carretera, la creuem i pista fins a St. Miquel de Sorerols, des de aquí anem al segon mirador: les roques de la Bora Fosca en forma de bolet, reculem a l'església i seguim per pista fins al mirador de la roca de Sta. Cília.

Ara baixem força i voregem el pantà de Sau, ens desviem per arribar-hi del tot, reculem una mica fins al torrent d'en Villaret i el remuntem fins a dalt on farem una mica d'asfalt per després agafar un corriol que baixa a la Riera de les Gorgues on passarem pel Pont del Dimoni i després per sobre la cinglera passant per la Barra de Ferro, el Salt d'en Nara i finalment el Salt del Cabrit, remuntem una mica i trobem el camí del principi i ja tornem a Roda de Ter.

Ruta molt espectacular pels paisatges, les vistes i els racons de les rieres que creuem.

Ruta ciclable 95-98 % ja que hi ha alguns trams que haurem de fer a peu al anar a alguns miradors i en algun tram del corriol que baixa a la riera, la resta pista, corriol ciclable i algun petit tram d'asfalt

Temps efectiu 4h. 30' la resta parades per menjar, fer fotos i sobretot assaborir aquest indret tant espectacular del Cabrerès.
Lake

Salt d'en Nara

Salt del Cabrit

• Fredovsky Apr 9, 2015

Vistas espectaculares y un pasillo final que vale la pena! La primera subida es bastante técnica (rocas), y hay algunos lugares donde la escorrentía ha hecho el camino intransitable. El título es perfecto para esa ruta, gracias de nuevo por compartirla y por tomar el tiempo de hacer hermosas fotos.

• Photo of mikel883

mikel883 Apr 12, 2015

Una de les millors rutes que he fet! Vem passar més de 7 hores sense adonar-nos, i pedalant 4.5 h, al igual que el autor. Molt recomenable, moltes gràcies per compartir. Ah, porteu aigua, 1.5 l es van fer curts sense trovar fonts.

• Photo of karonia

karonia Jan 9, 2016

Molt bona ruta!! si Senyor!! Grans vistes que tenim!! Molt bona combinació de pistes, corriols, trams més tècnics, trams fàcils, vajaaaa que té de tot!!! :) . Gràcies per compartir el track!!

• Keimpro Jun 21, 2016

Grans vistes i molt bona tria dels camins per on passa

• Photo of misteralx

misteralx Jul 4, 2016

Realment maca de fer. Moltes gràcies Boscbosc!

• Photo of BIG MOUNTAIN

BIG MOUNTAIN May 3, 2017

He fet aquesta ruta i ara mateix hi ha moltes tanques electrificades pel bestiar, i anant cap a un mirador algun tram està tapat per la vegetació. Jo personalment hagués sortit des de la fàbrica Patel Sau, ja que fins a la fàbrica el recorregut no té l'encant de la resta de la ruta.
    A part d'això, dura però maca.

• Photo of cannondale52

cannondale52 Dec 23, 2018

Alguna recomendacion para desayunar en restaurante?.....no tardaremos en hacerla gracias por compartir.

• Photo of AIex

AIex Apr 24, 2019

Una ruta molt xula, amb paisatges molt bonics i vistes espectaculars sobre el pantà.
    A la zona de Bora Fosca està molt embardissat i es fa difícil arribar fins a les roques del cingle.
    Jo l'he fet amb sortida i arribada a L'Esquirol, sense baixar fins a Roda.