• Photo of Btt Parroira-bike 2014

Uploaded October 18, 2014

Recorded October 2014

6.1

near A Merca, Galicia (España)

Track oficial del VI Roteiro Parroira-Bike 2014 (A Merca)

Impresionante ruta por senderos, caminos, canales, trialeras, de los bosques del Concello de A Merca y parte de Allariz. (Ourense)

Novedades 2014:
Salida en Pabellón en vez del campo de fútbol de A Merca
Tramo río, desde Faramontaos a Ponte Fechas
Paso por uno de los lugares más espectaculares: El canal de Ruca.
Se ha eliminado la ultima subida tortuosa y se hizo más relajada.
Varias trialeras y saltos.

Muy aconsejables.
Con tiempo, es de las rutas que hay que hacer al menos una vez!!!
Provisioning

Avituallamiento L/S: Covas Do Río (km 15)

Avituallamiento L/S: Parroira (km 25)

Avituallamiento L: Rubillos (km 35)

Risk

Corte Zarracós 11:30 h 16.8 KM

fountain

Fuente Rubillós (km 34.8)

Fuente Salpurido (km 16)

Fuente Trizos (km 22.3)

km 10

km 20

km 30

km 5

• Photo of sainzajump

sainzajump Oct 20, 2014

Ruta das que non se olvidan, Feita o día 20/10/2014.Farteime de sendeiros, todo moi ben, e uns paisaxes de ensueño.....chapoo

noraboa ós organizadores da Parroira.

Xaquin66 Oct 21, 2014

Anotada para facer. Ese día fun a Salceda A Raíña Aragonta, que non nos dan as fins de semana para todo. Se nos xuntamos 2 ou 3 igual podiades sair algún/s dos organizadores a facela algún domingo nun pequeno grupo que as paisaxes son apirolantes!!!

• Photo of jbluis

jbluis Oct 21, 2014

Esta ruta da Parroira 2014 vai a ser un punto de referencia no MTB galego. Do mellorciño que podemos atopar na nosa terra.
    Sendeiros, fragas, soutos, rios, muiños, pobos e xente enxebre. A esenza dos pobos do interior da Galiza atópas3e nesta ruta.
    Non é unha ruta para coller a lixeira e facela a trapo. O ideal é degustala cós amigos, despacio e desfrutando de cada momento con calma e rematala no gastro-bar da Parroira cunha boa festa.
    Norabóa os compañeiros do clube Endoureiros por diseñar e preparar esta ruta.

Xaquin66 Nov 3, 2014

Algún Sherpa de Ourense ou arredores se ofrece para guiar a tres beteteiros de Vigo o domingo 16 de Novembro.
    Quedounos unha espiña cravada por non poder ir ...
    A ruta debe ser impresionante!

• Photo of lirinko

lirinko Jul 12, 2015

Parajes expectaculares, ciclamos incluso por un antiguo canal de agua. Bajadas rápidas y fáciles.

Xaquin66 Oct 5, 2015

Feita por fín! Era unha espiña que non me quitara!
    A VI edición percorreu moitos tramos do río Arnoia ,creo, ben bonitos con innumerábeis sendeiros polos arredores, lugares máxicos. Perdín a conta das pontes e o tramo da canle xenial!
    Esixente físicamente e algún tramo técnico de baixada a destacar.
    Un éxito de participación (+ de 500) que provocou moitos máis atascos dos que desexaría, e que me impediron completar a derradeira subida e conseguinte baixada da que quedo coas ganas!!!
    A senalización intachábel, salvo que se avisara dos lugares dos chimpos , que algún perdín!
    Envexa de factor humano de organización, (faltou a auguiña quente nas duchas do pabillón!)