Uploaded February 9, 2014

Recorded February 2014

near Barri de Santa Eulàlia, Catalunya (España)

Sortida amb el Club Ciclista Marina Bikes des de la Marina cap a Sitges.

La sortida arriba a Sant Boi passant pels camins del riu Llobregat. Una vegada a Sant*Boi pujem cap a l'ermita de Sant Ramón, però abans d'arribar agafem el camí cap a Sant Climent a través de la via verda.

Des de Sant Client ens dirigim cap a Begues. Es pot anar per molts llocs, però prenem el camí de Can Bori, que és el més senzill, malgrat haver de fer els 2 últims quilòmetres per carretera.

Des de Begues prenem un corriol que segueix paral·lel a la carretera cap a Olesa de Bonesvalls. No és complicat i redueix l'asfalt a la ruta.

Esmorzem l'Olesa i a partir d'aqui un corriol molt divertit que passa per Can Mitjans, on es converteix en pista forestal primer i després un altre corriol fins a Olivella.

Ara hem de prendre la carretera uns quilòmetres, encara que a l'altura de Sant Pere de Ribes tenim terra de nou fins a Sitges.

La volta fins a la Marina la fem amb tren.

Begues

Can Mitjans

Provisioning

Olesa de Bonesvalls

Sant Climent de Llobregat

• Photo of Hyper22

Hyper22 Feb 13, 2014

Uhhhhh!!! Mucha carretera, x ahí hay muchas rutas más wapass...

• Photo of Rafacs

Rafacs May 23, 2019

Muy buenas . Veo que salis desde la plaza Marina . Soy nuevo en el barrio y busco grupeta para salir en btt . Yo vivo en calle mineria , si te parece podriamos quedar un dia . Mi nivel ahora es medio . Ya me diras y gracias igualmente .