• Photo of BTT FEBRER 2014-Vilafranca-Vilanova per la Talaia 2014-02-09

Uploaded February 11, 2014

Recorded February 2014

6.5

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Sortirem a les 8 del matí de l'entrada de l'aparcament de Sant Julià i anirem en direcció cap a Olèrdola, cap a la Muntanyeta i el turó de Les tres partions. Des d'aquest turó, des d'on es pot veure el mar, baixarem fins a Casa Alta i agafarem direcció est per endinsar-nos al Garraf. Passarem per una zona que delimita el Parc del Garraf amb el del Foix i després de passar per un cadenat, agafarem una pista asfaltada fins a l'Atalaia, on esmorzarem.

Aquesta zona va patir un incendi l'estiu del 2012 i encara es pot veure l'efecte devastador del foc. Baixant de l'Atalaia farem cap al Golf de Vilanova i la urbanització Corral d'En Roc i d'aquí tot pla fins arribar a Vilanova i la Geltrú. Ja de tornada, pel GR-5, ens dirigirem a la casa pairal de Mas de l'Artís (parada obligatòria i kit-kat). Des d'aquí a Califòrnia, on hi ha el tros més complicat de la sortida, amb tres fortes rampes curtes, però seguides. Un cop superat això, pedalarem fins a Canyelles i agafarem un camí de pujada suau fins a la Cogullada ; per baixar per l'antic camí de Canyelles a Viladellops fins a l'antiga carretera C-15. Per un curt tram de carretera, arribarem al poble de Sant Miquel d'Olèrdola, passarem pel Sant Sepulcre, Pi de la Serreta i tornada a Vilafranca del Penedès.