Time  9 hours one minute

Uploaded July 7, 2014

Recorded July 2014

Viewed 2015 times, downloaded 70 times

near Regencós, Catalunya (España)

Gran ruta BTT que ens porta dins fins al cor del Massís de les Gavarres.

Comença la ruta amb una llarga pujada, suau i de molt bon fer, ja que transcorre per amples pistes forestals en molt bon estat. En aquest sentit, si la ruta es fa en estiu, és recomenable començar ben d’hora per tal d’evitar la calorada. Nosaltres vam començar a les 7h del matí i ens va anar moooolt be!

La llarga pujada finalitza al Puig d’Arques, fin son arribem tot enfilant un corriolet. Desde el cim, tenbim unes vistes fantàstiques de 360ª…ha valgut la pena l’esforç de la pujada. Ara toca anar de baixada, tot i que topem amb alguns repechons, però poca cosa.

Teníem previst fer la nostra parada tècnica a Els Metges…però estaba tancat…¡¡quina putada!!...menys mal que portavem barretes i vam poguer surtir del pas…fins que vam arribar a Sant Sadurní de L’Heura. Vam parar al Bar/Casal La Concordia…i de conya!! Lloc molt recomenable per fer un bon esforzar!!

Els últims 25 km són ja una passejada relaxada molt agradable.

Ruta apte per aquells que estiguin habituats a la BTT. No és molt exigent físicament, però els seus 65km. y uns 1.000m. de desnivell positiu, poden passar factura. Nosaltres vam trigar exactament 6h. en completar-la.