Uploaded April 15, 2013

Recorded April 2013

near Blanes, Catalunya (España)

Bonica ruta per mar i muntanya i que puja fins al punt més alt del Parc del Montnegre. La ruta és circular. Cal anar des de Blanes cap a Tordera seguint el riu Tordera. Un cop a Tordera cal seguir el GR-92 i que s'endinça al parc en direcció Hortsavinyà i fins al Coll de Can Benet. Un cop arribat a aquest punt cal anar cap a l'ermita de Santa Maria del Montnegre (pista a l'esquerra, no cap a Sant Martí del Montnegre) i pujar fins al Turó Gros o de la Telefonista. Un cop arribats a aquest punt cal seguir en davant i buscar el el GR-5 i no deixar-lo. Passar per Sant Iscle de Vallalta i arribar fins a Canet de Mar per tornar cap a Blanes per la N-II fins a Calella i des de aquí pel passeig marítim de Calella, Pineda de Mar, Santa Sussana, Malgrat i Blanes.
Mountain pass

Blanes

• Photo of Webedje

Webedje Jul 14, 2014

Nice track. Did thisbone during our vacation in blanes. Thx for sharing. Gracias i hasta luego !