4.2
8.4

near Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei, per camins, caminets, senders, i corriols, 2a part. com sont les coses, el dia que vaig pujar el sender de Banyuls, i poc tems despres vaig sortir a recollir les cintes de la cursa de Bellvei, amb va picar les ganes de fer-na mes de senderons i coriols, i com a la ultima sortida no em va ser posible acabar els que volia fer, ahir pel mati vaig tornar a la muntanya de rocallisa per hon havia sortit i acabat uns dies abans, per continuar el recorregutcap els senders de l'Anaral per pujar els de la Muga, vaixar els del Vendrell, fer els del Romani, per pujar cap a Mas Mel, per reseguir el sender de sota la Talaia, i sortir a Mas Romeu, per acabar fent els del costat del torrent de aquesta urb., per tirar ja cap a Bellvei i cap a casa, tenia un dinar amb excompanys de feina, un plaer trobar-los de cuan en cuan, si s'ajunten les dos rutes de corriols, surten mes de la maitat de kms de senders i curriols força guapos i no masa complicats de fer pro ques disfruta molt a la gent que agrada.
Una mes i treballadeta.
No hi ha fotos perque no hi havia tems.