5.3

near Bellvei, Catalunya (España)

Bellvei - Casa Alta - Bellvei. Amb questes calorades d'estiu cuasi nomes faig servir la bici per anar a buscar el pa, fer recados, i poca cosa mes, pro la cabra sempre "tira al .....", hi ahir per la tarde, despres de l'etapa del Tour, em va agafar el "mono" dels pedals, i que millor per fer-me pasar les ganas, que una pujadeta a la Casa Alta, carre de Clariana, travessar la n-340, cami de Rocallisa, pujar pel costat de les pedreras, direcció Clariana, pujadeta del diposit d'aigua, per anar cap el cami dels Angels/la Creu, baixada per la pista motera, per fer el sender del costat del llac, arribar a la paret de la presa i alli aquet cop tirar a la dreta per fer la pujada per el cami que pasa per sota l'acueducte, la pujada al començar es mes suau que per alla hon pujo normalment, pro al final te dos o tres rempots seguits, que et fan treballar les cames de valent, fins enllasar amb el cami de cova Pineda, i llovors encara queda la pujada del Pujol Florit, una altre rampa que deu nido, pro un cop ja pasaes aquesta ultima rampa encara que no es veu Casa Alta, ja nomes queda un km pla, que's fa sense mes complicacions, un cop pasada Casa Alta ja be la baixada, pel cami de les Boveres, fins arribar a Torrelletes, aqueta cop vaig anar cap a les Masucas, per un cop avent pasat el Foix, 200m endebant, girar a l'esquerra, per anar cap l'ermita de Sant Esteve, on estan les restes del pont de la Via Augusta, just al debant, girar a la dreta per anar cap el cami encimentat, per poder pasar pels ponts, pro abans d'arribar-hi, giro a l'esquerra, per entre vinyes arribar al Poligono del Foix, atravessal per agafar el sendero que esta al altre costat, i per alli anar cap a buscar cami que per sota Clariana i per sobre l'Arboç, porta fins la Gornal, i ja cap a Bellvei, la veritat que m'he trobat molt be de cames, al arribar ja m'esparaba una birreta fresqueta, una ducha i com nou.