Uploaded August 14, 2013

712 f
67 f
5.9

near Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Esta ruta es la 2ª versión de como ir a desayunar al Hostal Rte.El Carril de Llagostera sin pasar por el carril bici ni en la ida ni en la vuelta y que coincida el mínimo posible con mi ruta del mismo nombre: Santa Cristina D'aro a desayunar al Rte. El Carril de Llagostera, sin pasar por el carril bici(1).
Salida de Santa Cristina hacia el campo de Golf,cruzarlo por el camino central y llegar a la Finca Lara. En la misma y pasada su parte central, a la derecha hay un sendero que lleva a encontrar el camino al Castell de Solius.
Una vez en este camino se baja en dirección a la Iglesia Monasterio, y al llegar en la carretera asfaltada se gira a la izquierda e inmediatamente a la derecha para tomar los bosques de Can Cama, y después de una fuerte subida, cuando se llega a un cruce de tres caminos, a la izquierda, se llega a la carretera que va a la planta de compostaje de Can Durán.
Una vez en ella giro a la derecha y bajar a encontrar el río Ridaura.
En el Ridaura se sigue hasta Can Moner y pasada esta finca la misma subida te lleva al camino que termina en la C-65.
Se sigue a la izquierda por el lateral de esta y cuando encuentras el paso subterraneo, se busca la urbanización de Can Gotarra y se llega al Carril.
Buen desayuno y despues, subida a la Iglesia de LLagostera, y bajada por el otro lado para ir a encontrar el Carrer Cantallops, que nos llevará a la zona de Panedes.
Cruzaremos la variante de Llagostera e iremos en dirección a la urbanización Els Escuts. De aquí a la Casa Nova d'en Llorenç, que es de uso hotelero y pasando frente a esta y a la derecha, llegaremos al Molí d'en Llambí, y por la riera a Can Morató y a la carretera que va a Romanyá.
Tomaremos esta y antes de llegar al cruce de Sant Miquel D'aro, bajaremos hacia Bell-Lloch y pasaremos por el sendero de Cal Rei.
Volveremos a la GIV-6613, hasta pasada la C-65 y por el camino del bosque llegada a la zona deportiva de Santa Cristina.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Aquesta ruta és la 2 ª versió de com anar a esmorzar a l'Hostal Rte.El Carril de Llagostera sense passar pel carril bici ni a l'anada ni a la tornada i que coincideixi el mínim possible amb la meva ruta del mateix nom: Santa Cristina a esmorzar al Rte. El Carril de Llagostera, sense passar pel carril bici (1).
Sortida de Santa Cristina cap al camp de golf, creuar-lo pel camí central i arribar a la Finca Lara. En la mateixa i passada la seva part central, a la dreta hi ha un corriol que porta a trobar el camí al Castell de Solius.
Un cop en aquest camí es baixa en direcció a l'Església Monestir, i en arribar a la carretera asfaltada es gira a l'esquerra i immediatament a la dreta per prendre els boscos de Can Cama, i després d'una forta pujada, quan s'arriba a una cruïlla de tres camins, a l'esquerra, s'arriba a la carretera que va a la planta de compostatge de Can Duran.
Una vegada en ella gir a la dreta i baixar a trobar el riu Ridaura.
En el Ridaura se segueix fins a Can Moner i passada aquesta finca la mateixa pujada et porta al camí que acaba a la C-65.
Se segueix a l'esquerra pel lateral d'aquesta i quan trobes el pas subterrani, es busca la urbanització de Can Gotarra i s'arriba al Carril.
Bon esmorzar i després, pujada a l'Església de Llagostera, i baixada per l'altre costat per anar a trobar el carrer Cantallops, que ens portarà a la zona de Panedes.
Creuarem la variant de Llagostera i anirem en direcció a la urbanització Els Escuts. D'aquí a la Casa Nova d'en Llorenç, que és d'ús hoteler i passant davant aquesta ia la dreta, arribarem al Molí d'en Llambí, i per la riera a Can Morató ia la carretera que va a Romanyà.
Prendrem aquesta i abans d'arribar a la cruïlla de Sant Miquel D'aro, baixarem cap a Bell-Lloch i passarem pel corriol de Cal Rei.
Tornarem a la GIV-6613, fins passada la C-65 i pel camí del bosc arribada a la zona esportiva de Santa Cristina.

Hostal El carril fotos antiguas

Hostal El carril

Can Moner

Estanque de agua en el río Ridaura. Estany d'aigua al riu Ridaura

A dalt Puig de Portugal

Arriba del Puig de Portugal 176 metros.Al fondo la vista de llagostera. A dalt del Puig de Portugal 176 metros.Al fons la vista de Llagostera.

Cruïlla

Cruce de entrada a los bosques de Can Cama. Cruïlla d'entrada als boscos de Can Llit