Uploaded September 29, 2016

Recorded July 2016

7.9

near Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles i pujo fins a Sant Romà per baixar cap a Camós. D'allà segueixo corriol cap a Corts i després vaig en direcció al veïnat de Can Mateu i faig la divertida baixada de La Bastida fins a Cornellà de Terri.

Travesso la carretera i segueixo recte cap a Sords i enfilo per pista en direcció a Sant Mer. Baixo fins a Sant Mer i després segueixo avall per camí cimentat el primer tros i després pista de terra fins a Can Guillot.

Allà segueixo amunt i per pista de terra fins a trobar la carretera asfaltada que hem portarà fins a Sant Esteve de Guialbes. Des de Sant Esteve i fins a Vilamarí vaig per asfalt perquè encara no he explorat prou però segur que hi ha algun camí o corriol per tal de no fer asfalt.

De Vilamarí agafo una pista que després es converteix en corriol però que va paral·lel a la pista fins a sortir a la carretera de Vilavenut a Galliners.

S'ha de dir que a mig camí hi ha l'encreuament que va a Cal Titot, casa de turisme rural i en teoria des d'allà també es podria arribar fins a Sant Pere de JuÏgues però com no estic segur i no vull posar-me en cap propietat privada aquesta cop segueixo amunt.

Ara toca fer un tram d'asfalt fins a trobar la pista que al costat de l'Hostal Sec baixada fins a Sant Pere de Juïgues. Aprofito per fer un mos i desfaig un altre cop el camí fet fins a trobar el corriol a mà dreta que va a sortir a la pista que hem portarà fins a Can Minguet primer i després cap a Can Vilar.

Baixem i sortim a la carretera que va cap Ollers però deseguida la deixem i giro a l'esquerra per agafar el GR-1 que passa pel costat de Can Tonet. Seguim pujant fins a sortir a la pista que passa al costat de Can Canet i uns metres més endavant hem desvio cap a la pista de terra per anar a trobar el corriol que baixa fins a Martís.

Ara només queda fer el Pla de Martís pel camí que es vulgui i baixar altre cop cap a Banyoles.

Borgonyà

SANT ROMÀ

SANTA MARIA DE VILAMARÍ

Sords

Esglèsia i pont medieval de Sords