6.4

near Bagà, Catalunya (España)

Sortim del camping de Bastareny i agafem un cami de pujada que ens porta per darrera del camping que pasa per dins un bosquet i anem a petar a la carretera de Coll de Pal.

Anem pujant sense deixar la carretera durant uns quants kilometres, fins que pasat el Refugi de Rebost trovem un revolt a la dreta on hi ha un cartell de la Ruta del Trencapinyes.

Agafem aquesta pista i ens trovarem mes amunt el Mirador del Orris, des d'on es pot veure unes vistes impresionants del Pedraforca i la Tosa.

Continuem la pista que ens porta altre cop a la continuació de la carretera de Coll de Pal, pasem el refugi i continuem fins el Coll. Faig les fotos de rigor amb un fred que pela i torno a baixar per on he vingut fins el refugi de coll de Pal.

Agafem una pista que surt del Refugi i que al cap d'uns metres gira tot cap abaix sense parar pasant per Gavarrós i anant a petar al Camping l'Espelt.

Aqui anem direcció Guardiola de Berguedà per carretera on agafem la Via Nicolau que ens retorna cap a Bagà altre cop.