DVD1976

Uploaded August 11, 2012

Recorded August 2012

8.4

near Areo, Catalunya (España)

Impressionant itinerari d'alta muntanya 100% ciclable.
Fins al Pont de la Plana (abans d'arribar a Tor), carretera esfaltada. A partir del Pont de la Plana, pista de terra en bon estat. A partir de Tor, pista en estat una mica més precari amb pedra,...
Un cop al Roc de Llumeneres coronem el port fronterer amb Andorra (Port de Cabús). Impresionants vistes una mica més amunt de Tor, però especialment la última part abans d'arribar a la frontera.
Un cop a d'alt, desfem el camí per on hem pujat fins al Roc de Llumaneres i prenem el camí de l'esquerra de l'encreuament. Baixem i anem a buscar una pista que ens portará pels boscos de Salics.
Finalement arribem al Pont de la Plana des d'on tornem a casa tot passant pel mateix camí que hem fet abans fins a Areu.

• Photo of atriquell

atriquell Aug 29, 2018

Ideal per qui vulgui adquirir fons pistero i a l'hora conèixer la Muntanya de Tor. Pel meu gust massa pistera i he trobat a faltar un bon corriol de baixada que et compensi el no poc esforç de pujada que cal fer