Uploaded June 15, 2017

Recorded June 2017

2.5
5.0

near Terrassa, Catalunya (España)

Ruta per els voltants de Terrassa amb bicicleta. Perfecta ruta per principiants per anar agafant confiança amb només 122m de desnivell acomulat positiu. La ruta passa per els voltants de Torrebonica i perfectament preparada per a ciclistes: lavabos, fonts, lloc per fer un petit mos, paisatge bonic i dificultat fàcil.

El primer lloc on el cami d'anar i el de tornar s'ha de seguir recte, s'ha de fer la baixada i seguir recte.

Camins molt ben preparats, molt amples i sense dificultat: no hi ha trialeres ni corriols, baixades perfectament ciclables i pujades sense dificultat qualsevol.

Es pot fer tranquil·lament amb bicicletes de passeig, de ciutat, de ciclocross i, obviament, de BTT o de muntanya

Masia Vella de Torrebonica

Perfecte lloc per poder fer una paradeta per anar al lavabo, recarregar aigua i fer unes fotos

Can Figueres del Mas

Passem per el costat d'aquesta masia. Ens queda a la dreta del camí que nosaltres seguim.
Picnic

Pícnic

Lloc adaptat amb taules, per fer un mos, per veure aigua i refrescar-se una mica. Tambè hi han lavabos. No hi han papereres, per tant, cadascú s'ha d'emportar les seves escombraries per tal de no embrutar el bosc.

Font

Font. Impossible no posar el cap sota l'aixeta

Masia Mossèn Homs

Carles B. Jun 19, 2017

Perfecta Ruta per a Principiants. La descripció és molt bona i entenedora-

• eeveeiscool Jun 19, 2017

Ruta muy ciclable. Perfectamente detallada en la descripción.

• rogerguma2002 Jun 19, 2017

Motl Bona ruta i perfectament indicada per l'usuari creador. Tots els punts "especials molt ben indicats". Una gran ruta

• Antonio Maldonado Jun 19, 2017

Una ruta imncreible. La hice con mis dos chavales y les encantó.

• Noemi García Loretto Jun 19, 2017

La hice con mis dos hijos de 11 y 9 años para estrenar sus bicicletas y les encantó. Es muy bonita

• Photo of kvg78a

kvg78a Jan 6, 2020

Ruta sencilla para disfrutar del entorno, hay alguna subida dura pero se hace con facilidad.