Uploaded November 15, 2016

Recorded November 2016

8.5

near Alzira, Valencia (España)

Data: 12/11/2016
Tipus de ruta: Circular
Lloc d’inici: Alzira
Hora d’inici: 8:00 a.m
Duració: 4:40:59 (En Moviment 3:28:10)
Distancia: 54,8 km
Dificultat: Facil
Desnivell acumulat positiu: 1063m (Dates del GPS)
Desnivell acumulat negatiu: 1033m (Dates del GPS)

Recorregut: Alzira-Barxeta-Mirador de la Mallá-Camí dels Colls Blancs-Barranc de L'Escurçonera-Pla de Corrals-Sendes-Poli de Barxeta

Com va sent normal en les últimes sortides, vam quedar al Bar You per prendre cafè. La ruta d'avui ens porta fins a la zona més que coneguda pels bikers de Barxeta. Després del cafè prenem camí cap a Carcaixent, població que creuem per dirigir-nos cap a la pujada de Maseres i la urb. Puig Gros. La idea era fer la senda La Rastrillera, però davant els constants tirs dels caçadors vam decidir anar directes cap a Barxeta. Creuem el poble i prenem direcció per pujar al Mirador La Mallá (WP04). Pujada no molt llarga però força dura. El mirador es troba a 272 metres d'altitud i disposa d'una construcció de fusta des d'on les vistes són precioses. Deixem el mirador i continuem per la pista fins a la creuament de sendes (WP05), aquest cop agafem la de l'esquerra que per una baixada amb bona pendent ens porta al Barranc de la Picadora, i clar tot el que es baixa es puja. Vam pujar fins al Pi en forma de tirador i ja pel Pla de Mora cap a la pista de Quatretonda. Prenem direcció Pla de Corrals i als pocs metres eix una pista a l'esquerra per pujar a la Casa El Cercat, passada la casa hi ha una senda (WP07) bastant trencada per les pluges que ens porta al Barranc de la Escurçonera. Continuem pel llit del Barranc La Rambla fins Pla de Corrals. D'ací ens dirigim cap al poliesportiu de Barxeta, lloc escollit per l’esmorzar. Després pel "Micharmut" a buscar el mateix camí de l'anada fins a Alzira.

Como va siendo normal en las últimas salidas, quedamos en el Bar You para tomar café. La ruta de hoy nos lleva hasta la zona más que conocida por los bikers de Barxeta . Después del café tomamos camino hacia Carcaixent, población que cruzamos para dirigirnos hacia la subida de Maseres y la urb. Puig Gros. La idea era realizar la senda La Rastrillera, pero ante los constantes disparos de los cazadores decidimos ir directos hacia Barxeta. Cruzamos el pueblo y tomamos dirección para subir al Mirador La Mallá (WP04). Subida no muy larga pero bastante dura. El mirador se encuentra a 272 metros de altitud y dispone de una construcción de madera desde donde las vistas son preciosas. Dejamos el mirador y continuamos por la pista hasta llegar al cruce de sendas (WP05), esta vez cogemos la de la izquierda que por una bajada con buena pendiente nos lleva al Barranco de la Picadora, y claro todo lo que se baja se sube. Subimos hasta el Pino en forma de tirachinas y ya por el Pla de Mora hacia la pista de Quatretonda. Tomamos dirección Pla de Corrals y a los pocos metros sale una pista a la izquierda para subir a la Casa El Cercat, pasada la casa hay una senda (WP07) bastante rota por las lluvias que nos lleva al Barranco de la Escursonera. Continuamos por el lecho del Barranco La Rambla hasta Pla de Corrals. De aquí nos dirigimos hacia el poli de Barxeta, lugar escogido para el almuerzo. Después del almuerzo por el "Micharmut" a buscar el mismo camino de la ida hasta Alzira.