JOAN1969

Recorded March 2017

4.4
8.8

near Alquézar, Aragón (España)

Sortim d'Alquezar, pujada llarga per pista de 10 km i 755 mts de desnivell fins al refugi de "Mesón de Servil" amb unes vistes impressionants del Pirineu. Continuem per la carena baixant per una pista que acaba fent-se senda, mol pedregosa però molt recta. L'única dificultat es la velocitat i les pedres. Cap al tram final la senda es mes divertida fins agafar el desviament a l'esquerra de baixada al riu Vero. Es la millor baixada, revirada, moltes pedres i gran vista del riu Vero. Creuem un pont idilic de pedra i toca empènyer la bici per sortir del estret. Agafem un pista molt dura, amb rampes del 25% que si estàs fort pots intentar lluitar. Al pla continuem fins a Asque i tornem cap Alquezar tornant a baixar al riu Vero, baixant per pista, que a la part final es converteix en senda fins a riu on trobem un altre pont de pedra molt bonic. Allí comença l´'ultima i duríssima pujada fins a Alquezar també a rampes pedregoses del 20/25%. Que en funció de les forces pots intentar pujar. Ruta-excurssió amb gran vistes.