Uploaded May 7, 2019

3.2
6.4

near Almatret, Catalunya (España)

Durada de la ruta 2h20m. Al meu mòbil el desnivell pujant marca 525m. Sortida molt bona per a qui li agrada els corriols i anar per dintre del bosc. Sortim d'Almatret i anem a buscar el barranc de la Valldolcet, una baixada llarga i amb alguna pedra. Arribem a un punt que hem d'agafar un corriol que tira amunt cap al mirador de David Duaigües però el trobem amb un arbre caigut que el tapa, carreguem la bici al coll i vorejant l'arbre podem accedir al corriol. Corriol de pujada que es fa força bé. Arribem al mirador del David i agafem el corriol que ens portarà a la fàbrica de ciment, caminet que es intens, corriols bonics i alguna baixada perillosa per mi i alguns trams els he de baixar a peu però en general està molt bé. Arribem a la fàbrica de ciment, fem dues fotos i continuem. Anem una mica per la vora del riu però aviat toca pujar, pujada asfaltada però que fa suar. Parem als miradors per contemplar el paisatge i també per descansar. Quan arribem a l'alçada del mirador del David agafem un sender que puja fins Almatret i que també es puja prou bé. Bé arribem a Almatret i s'acaba la ruta, tot seguit anem a dinar, que ja ens hem fet gana. Apa doncs Salut i Pedals.

Aixoplug

Fabrica del ciment

Mirador dels tossals d'Almatret

Panorama i trinxeres

Mirador de la corba l'Espanyola