6.7

near Alforja, Catalunya (España)

Alforja torna a ser el punt de partida d´avui. L´intenció es buscar "alternatives" per preparar una ruta més complerta. Coll d´Alforja amunt i calentan les cames, que fa un mes que no "funcionen" bé del tot. Avall pel GR bastant trinxadet, per pujar per Les Solanes, carretera fins l´entrada del cami al Mas de Salin, aqui hi ha un petit error, ja que pujo pel cami ... quan el que he de trobar, es el senderó que hem portarà fins Arbolí. El faig tot damunt la bici, es bastant técnic en 2 o 3 trams, peró amb bona traçada i cop de pedal es fa bé. Un cop al poble, agafo aigua i amunt pel bosc de l´Arrel, un cop a la carretera .. segona errada, buscant una variant a la TV-7092 per arribar a l´entrada de la pista cap al Gallicant. NO HO FEU ¡¡¡ Aneu seguint el track per la carrtera, un cop a la pista segueixo fins l´entrada a la bonica sendera dels Colls direcció als Gorgs. Un cop a la pista ampla, vaig a buscar l áltra pista que hem tornarà a portar cap a Mas de Salin. Carretera de tornada i gir a la dreta per baixar pel coll de la Creu/barranc fondo. Trialera/sendera técnica, molt guapa i molt vertical amb tram final. Un cop a la pista del pantà, vaig a buscar la carretera per fer el mític "mama por". Baixada pels Andorrans i coll d´Alforja per rematar.