Uploaded December 27, 2018

4.9
9.8

near Alcoletge, Catalunya (España)

Durada de la ruta 2h. Després tot el temps que vulgueu passar-hi mirant les ruïnes. La ruta comença al tossal dels morts que està força arreglat. Després continuem cap al tossal de la Nora, poc abans d'arribar trobem les restes d'un niu de metralladores. Al tossal amés de les trinxeres també podrem veure tombes antigues picades a la pedra. Seguim ara direcció al tossal de les coves on hi ha una mica de tot, abans d'arribar-hi trobem un niu de metralladores amb llum i tot i un altre més malmès. No gaire lluny d'allí trobem el tossal Roig, on trobem trinxeres i un niu de metralladores. Acabem aquí i pedalem cap a Vilanova on anem a veure la tanqueta que varen treure del riu, el com deien tot poderós T26 soviètic, que els canons antiaeris de 88mm alemanys se'ls feien petar com si res. Al voltant de l'església hi ha un panell informatiu sobre la guerra civil. Hem acabat aviat i anem a Bellvís a fer cames, pel camí trobem el pou de l'or. Entrem a Bellvís i després ens encarem cap al canal a veure els búnquers i ens trobem que els estàn netejant, ara és veuen perfectament, fa un temps hi vaig passar i estaven força bruts. Molt bé. Continuem cap a Alcoletge havent repassat una mica d'història i havent fet una mica de cames. Arribem a Alcoletge i acabem la ruta. Apa doncs Salut i Pedals.