Uploaded January 7, 2014

4.5
9.0

Viewed 1979 times, downloaded 60 times

near Agullana, Catalunya (España)

Avui sortim per la zona de l’Alt Empordà, concretament d’Agullana. Primer anem a emplenar els bidons d’aigua a la font i enfilem per pista cap a Darnius per L’Auleda. De Darnius seguim fins al Pantà de Boadella. Seguim una estona paral.lels al pantà i ens desviem a la dreta per un corriol una mica tècnic que ens portarà fins a l’Ermita de Sant Esteve del Llop. Aquí esmorzem i després continuem amunt. Passem al costat del Dolmen del Mas Puig Caneres i seguim pujant. Passem pel mig del Mas Cros i ja gairebé arribem a La Vajol. Allà ens acostem fins al Monument a l’Exili. Per tornar cap Agullana desfem un tros del camí i ens desviem en un encreuament on hi ha una tanca per agafar una pista més estreta però molt divertida i dreta que en un moment es farà arribar al trencant d’Agullana. Compte de no passar-lo perquè aniríem un altre cop a Darnius. Aquí tornem a empalmar amb el camí que hem fet al matí per anar a Darnius. A tenir en compte de que el dia que sortiu per aquesta zona no faci tramuntana.