5.2

near Sant Ponç, Catalunya (España)

Bona sortida avui altre cop amb en Pere Golf.
Avui hem canviat de ruta i hem tirat cap a Miralles des de darrera Mas Reixach fins arrivar a la torre de guaita. ....d'allà hem baixat per un pedregar fins a Sta.Susanna i pels caballs hem anat a sortir a Pineda per la depuradora (per error meu)....i d'allà pujada cap a Cuatre Camins.
Ja n'hem tingut prou i hem fet cap a Vallamanya per tornar a casa.
A l'alçada de Les Ferreres se m'ha espatllat els desviador del devant, i gràcies a en Pere he pogur arribar usant el plat petit i el mitjà. .jejeje...
Netejada a fons de les bicis i dinar a Els Tremols de Fogars. .....Un bon matí/migdia de btt ....amb un bon amic.
.......però la jornada betetera no s'havia acabat.......... (to be continued).

• Photo of Manolita

Manolita Aug 28, 2014

Bona rutilla, tot molt vertical, les baixades amb molta pedra solta.
    No gaires metres guanyatsw, pro tots molt suats, ruta molt recomenable pel paisatje, i si la podeu fer amb en ""Lo Puto Samba""..us ho passareu pipa.