7.4

near Begues, Catalunya (España)

Track del circuit llarg de la III edició de la 5 Pics.

A diferència del circuit de l'any passat, aquest no és tan dur pel que fa a pujades (no s'acaben de coronar alguns dels cims), i té molts més corriols tècnics. Pel meu gust, és espectacular!!

L'ordre de pujada dels cims és:

-Montau: no es corona, només pugem fins a la subestació elèctrica i baixem per la pista de Mas de les Fonts i Penya del Moro.

-Sotarro: hi pugem per la pista que ve de la Penya del Moro. Baixem per la trialera "la picada" (Strava).

-Antenes: després de molts quilòmetres divertits de senders tècnics, s'hi puja per la temible pista pedregosa. Es baixa per les dreceres que travessen l'asfalt.

-Agulles: no coronem el cim. Vindrem del festival de pedres del Fondo de Tronera i pujarem per la pista que porta al Pi Solitari. Una variant molt més suau que l'any passat.

-Desfeta: no s'arriba a coronar ja que ens desviem una mica abans de la torre de guaita. La baixada té un primer tram complicat igual que l'any passat i la resta és nova.

No us feu il.lusions quan arribeu a la pista de la Clota, ja que encara us quedarà un corriol en pujada i un tram de la pista del cementiri que es fa etern! (Almenys a mi!)

NOTA: DESNIVELL REAL D'UNS 1300 mt

Que disfruteu de la ruta tant com jo!

• Photo of Oscar Hernandez

Oscar Hernandez Apr 3, 2016

Enhorabona per la victòria Montse.
    És molt guapa.
    L'hem fet amb el Toni sortint des de Sant Vicenç.
    Gràcies per compartir-la.

• Photo of montsebtt

montsebtt Apr 3, 2016

Moltes gràcies, Òscar! Doncs fer-la des de Sant Vicenç, té tela!!