• Photo of 3a Edició Barcelona Girona 103 2021

November 2, 2021

November 2021

Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Search by Passing Area Search by Passing Area

near Montcada i Reixac, Catalunya (España)

La Barcelona Girona 103 és un esdeveniment gravel-BTT que fem cada any per a popularitzar una ruta que`pensem que l'haurien de convertir en Via Verda.
Hem actualitzat la ruta ja que va quedar afectada pels aiguats del Glòria. Hi pot haver algun tram no tant ciclable, però són molt pocs. Sobretot passat l'Estació de Tren de Maçanet-Massanes en que és un corriol que pot estar una mica embardissat. Es pot evitar aquest tall passant per la carretera.
Més informació:

Fountain

Font de Vilalba Sasserra

Provisioning

Punt de Control (Bar el Sifó)

Sortida Arribada (Bar La Oficina)

Train stop

¡Estacio Tren Maçanet-Massanes

• Photo of jorgeavilagarofano

jorgeavilagarofano Nov 6, 2021

Estupenda ruta

• Photo of artgagnemince

artgagnemince Nov 29, 2021

Realment fàcil i sense cap complicació menys quan arribes al tram de Maçanet Massanes. Aqui el camí ha quedat desdibuixat i segueix desdibuixat i complicat (Novembre 2021) s'ha de baixar de la bici i estar ben atent per trobar el camí.

• Photo of Joan Manel

Joan Manel Mar 6, 2022

Soc un enamorat de la llarga distància, aquest any m'hi dedicaré del tot, tot i les meves limitacions...
    Estaré atent a la convocatoria de la BG103 2022 de novembre, però aquesta ruta la faré en breu amb BTT. Ja comentaré i us segueixo a Instagram per estar al dia dels vostres comentaris.

• Photo of Jaume Mapes

Jaume Mapes Mar 6, 2022

Molt bé Joan, suposo que ja saps que t'he fem la gravel Augusta i la Catalunya trail?

• Photo of Joan Manel

Joan Manel Mar 6, 2022

Sí Jaume, us segueixo per aquí i Insta. Em plantejo passar-me a gravel, haig de provar-ne una en breu en ruta de mitja distància per decidir-me i fer el canvi, per poder participar i seguir-vos, que amb la BTT em quedaria sempre al darrera... 😅

• eskiro May 9, 2022

Gran ruta, la he hecho este domingo es guapísima además de ser mi primera ruta de larga distancia, solo decir que el tramo pasado la estación de Maçanet-Massanes, el sendero se lo ha llevado la riera de Santa Coloma, ha día de hoy hay que descalzarse y mojarse los pies y trepar con la bici para llegar a la otra parte del sendero (para evitarlo se puede seguir por la carretera GI-555, pero os perderéis el sendero), bueno tampoco fue la primera vez que me tocó descalzarme, más bien la tercera, más otras 3 veces a la bajada, a casa llegué cansado, hambriento, sudado, pero eso sí, con los pies limpios.

• Ramon Vilar Gavaldà May 23, 2022

Vaig fer aquesta ruta, juntament amb la complementaria de baixada en una única jornada. Ruta molt ràpida i divertida.
    Vaig seguir les indicacions d'en Jaume per fer una variant a l'alçada de l'estació de Maçanet-Massanes (en comptes d'anar pel camí, seguir per la carretera fins a passar per sota de la via de l'AVE i llavors sí que tornar al camí per evitar una zona que estava força malament.