Uploaded December 8, 2017

Recorded December 2017

5.5

near Sant Joan Despí, Catalunya (España)

Ruta circular des de Sant Joan Despí que un cop creuat el Llobregat per Sant Boi enfila una llarga pujada fins a l'ermita de Sant Ramon a uns 300 metres de cota. L'ascens és còmode i per bona pista forestal. Posteriorment descens vertical fins a Sant Climent on esmorzem.

La sortida continua amb una forta pujada fins a l'ermita del Roser i ens dirigim cap a la Costa Fustera que alterna curts rampots amb encara més breus descensos. De fet fins a les antenes del Tabor anirem guanyant cota amb una excel·lent panoràmica del Baix Llobregat i Barcelonès. Trobem trams de corriol pedregós i creuem l'urbanització Cesalpina per encarar la pujada més exigent: Sant Antoni. L'hem pogut fer sense posar cap peu a terra però amb cert patiment; puja molt dret i el terreny és pedregós.
La baixada és molt recomanable i intercala corriol trialer (vídeo minut 3'12''), pista i més endavant més senderó fins a les immediacions de Sant Vicenç dels Horts d'on retornem a punt d'inici per la llera del riu.

3 Ermites MTB 2017 from bttmania.org on Vimeo.