Uploaded November 25, 2013

Recorded November 2013

7.2

near Casas del Río, Valencia (España)

MTB: 22 cuquets a per la 7ª etapa de la volta a la provincia de Valenicia: CASAS DEL RÍO-COFRENTES-JALANCE. L'exida de Casas del Río, temperatura per baix de -4º, pero teniem uns 8 Km. de pujada al Collado Vives per compensar el fret. L'esmorzar en Cofrentes i en acabar el numeret de Iván Valencia, que ja veurem el video i ens riurem un bon rato. Continuem a buscar els camins que ens portarán als canons del Xúquer. Impresionants les vistes, sobretot laa de la part superior, arribant fins a l'abric del Buitre, ja que partir d'ací només es pot fer a peu. Tornem a la part inferior per a creuar el riu i prendre una senda plena de fulls de la tardor amb algun tram que es va haver de baixar de la bici. Una vegada en la pista asfaltada son 6,5 Km. fins a Jalance, casi tot de pujada, havent de traure les poques forces que ens queden guardades. NOTA: El desnivell acumulat ni de conya, els canons van alterar les medicions. El acumulat és de 1.100 m. aprox.
Provisioning

300 METROS A PIE

• Photo of rutadura

rutadura Jan 27, 2014

Entramos en una zona que es un encato, todo el Valle de Ayora considero que es como una de las entrada por montaña a nuestra Comunidad.
    En esta el Cañón del Jucar es un fabuloso.