Uploaded July 20, 2014

Recorded July 2014

8.9

near Sant Pau d’Ordal, Catalunya (España)

Ruta feta per mostrar el municipi de Subirats tot el territori, masies, torres, castell de Subirats, torrents, vinyes i terrasses i en aquest cas els 22 cellers que queden repartits per tot el municipi. Vam fer la ruta, el Toni Carmona, el Jóse, el Moliner, l'Eduard Llorenç i jo mateix.
Llista de cellers per ordre de ruta, Albet i Noya, Coma Romà, Fèlix Massana Ràfols, Eudald Massana, Guilera, Canals Casanovas, Vitalpe, Carol Vallès, Can Bas, Bertha, Olivé viticultors, Castellroig, Ventura Soler, Esteve Gibert, Llopart, Olivé Batllori, Rossell Mir, Sumarroca, Mas Pujadó, Casa Ravella , Julia Bernet, Albet i Noya, tots ells dins el municipi de Subirats. Hem fet fotos davant de tots els cellers.
Tot el recorregut es per camins entre vinyes i corriols. Només cal passar per carretera per anar a visitar Guilera (tram de 0,2 km) i Castellroig, (tram de 1,6 km.) que representa un 3% de ctra.

Recomanacions.
Es pot fer per trams buscant al Wikiloc "Cellers a Subirats" on trobareu moltes opcions per veure menys cellers, sempre per camins. Evitar les èpoques de mes calor si es vol fer sencera. Hi han fonts per tot arreu, però jo només he marcat dues ja que Wikiloc no permet més de 25 waypoints.
Risk

Esteve Gibert

Esteve_Gibert

Eudald Massana Noya

Eudald Massana també es un celler on es practica l'agricultura ecològica i sobretot és una història de 9 generacions dedicades amb cos i ànima a fer créixer la vinya.

Fèlix Massana Ràfols

Fàlix Massana Ràfols

Llopart

Ex Vite Vita, La Vida Ve del Cep, Aquest lema ha acompanyat les successives generacions de la família Llopart i dona testimoni de la renovada voluntat de conrear les nostres vinyes amb la màxima cura i respecte a l'entorn natural.

Mas Ferrer

Vitalpe

Information

Albet i Noya

Albet i Noya des de l'any 1978 és el celler Pioner en Agricultura Ecològica a Catalunya i Espanya. Des de l'any 2014 agricultura Biodinàmica certificada per Demeter.

Font de Can Batista

Font_de_Can_Batista

Font de Cal Avi

Font_de_Cal_Avi

• Photo of Forofo525

Forofo525 Jul 22, 2014

Ruta divertida, si la hacéis por tramos podréis disfrutar de los diferentes Cellers con mas profundidad ya que la gran mayoría suelen estar abiertos casi todo el año.
    Las vistas y los diferentes terrenos por donde pasa la hacen una ruta recomendable para todos aquellos que les gusta disfrutar de la MTB y el turismo.

• Photo of balzacs

balzacs Sep 18, 2014

sembla una molt bona ruta per coneixer el pais del cava ens la descarreguem i si podem la farem aquest dilluns al mati gracies per penjarla