Time  one day 3 hours 36 minutes

Uploaded September 27, 2015

Recorded September 2015

near Vic, Catalunya (España)

Ruta que va de Vic fins a l'estació de tren de Maçanet-Massanes.
Ruta feta en dos dies: de Vic fins a Girona el 1r dia i de Girona fins a Maçanet el 2n.

Agafem el tren a Sant Celoni i anem fins a Granollers-Centre. D'aquí anem a buscar el tren cap a Vic des de l'estació Granollers-Canovelles.
Un cop a Vic ens dirigim cap al Parador de Vic-Sau, primer passant pel Camí de Sant Jaume (d'entrada a Vic) i després per la carretera BV5213.
Just abans d'arribar al Parador, ens desviem cap a la dreta per un PR / Ruta del Ter fins arribar a la cua del Pantà de Sau. Creuem la presa i d'aquí anem seguint el riu Ter fins el pantà de Pasteral.
D'aquí, enganxem amb la ruta del Carrilet fins a Girona on fem nit a l'alberg de Juventut Cerverí.
Sortim de Girona per la ruta del carrilet fins a Llagostera. A Llagostera ens desviem per pistes de terra i seguint un SL / ruta de les ermites fins a Vidreres primer, i després fins a Maçanet de la Selva.
Sortim de Maçanet pel Camí de Sant Jaume/Via Augusta fins arribar a l'estació de Maçanet-Massanes i d'aquí agafem el tren fins a Sant Celoni.

Ruta en general fàcil, tot i que indico dificultat moderada per la distància recorreguda cada dia.