6.7

near Prades, Catalunya (España)

Sortida amb el cunyat i el nebot de 13 anys per les muntanyes de Prades.
Sortim de Prades, cap al masos de Galzeran, parada obligatòria a contemplar el paisatge, seguim baixant i ens desviem a veure el gorg de la Febró, seguim fins a Arbolí on esmorzem, continuem direcció a buscar la carretera que porta als Castillejos, els passem i anem fins al creuament de la Mussara, trenquem cap al pla de l'Agustenc fins als Motllats i cap a casa.

• Photo of Pefer

Pefer Mar 18, 2014

Ruta molt maca paisatgisticament parlant. Em va agradar, hi ha un tram de carretera planer als Castillejos que ho vaig agrair per descansar de la pujada. Les "dificultats" que vaig tenir son:Un petit tram casi imposible de pedalar, per mi, ple de pedra solta a la pujada a Els Motllas. I una petita trialera xunga al final. Em va agradar molt

• Photo of BIKE MOIÀ

BIKE MOIÀ Mar 19, 2014

M'alegro que t'hagi agradat!!

• Genis Soses Sep 17, 2014

Ruta molt maca i per disfrutar. Amb descensos molt divertits i alguna pujada que fa suar la cansalada. Merci per penjar-la!

• Photo of eloi6o

eloi6o Dec 21, 2014

Molta zona de camí a pujades amb força pendent.

• Photo of xavi rosi

xavi rosi Jul 27, 2015

Paisatges molts xulos.
    La ruta passa a tocar de l'avenc de la Febró, que podeu anar a visitar si deixeu la bici lligada o amagada. (no es ciclable i val molt la pena).
    Tal com dien en companys, ... pujades intenses i la de Els Motllas es directamane impossible (km 33)

• Photo of SUPERDRACIR

SUPERDRACIR Aug 20, 2015

Me l'emporto per fer-la aquests dies que seré per allà. Merci pels comentaris, fan més fàcil decidir quina triar

• Photo of alba78

alba78 May 4, 2016

Brutal. Molt ben dissenyada la ruta

Només permeteu-me una petita correcció del track. Quan sortim d'Arbolí, el track passa per un camí asfaltat que puja al camp de futbol. Aquest camí acaba a un mas, i hi ha una tanca de 2 metres. És millor continuar per la carretera uns metres més endavant, i a mà esquerra surt el camí que puja als castillejos, tal i com consta al track. Així us estalviareu haver de saltar la tanca o haver de tornar enrere