• Photo of 15ª Montnegre BTT 2014

Uploaded November 16, 2014

Recorded November 2014

5.8

near Sant Celoni, Catalunya (España)

Avui he fet la primera cursa de la meva vida de BTT, la 15ª Montnegre BTT 2014.

Primer de tot, l'entorn és fantàstic. Segon, crec que la organització ha estat molt bona, però com que no tinc experiència en curses, suposo que es pot millorar. Com per exemple, deien que hi havia trams tècnics i que t'els podies saltar i agafar l'alternativa de pista. Doncs bé, jo m'he els he saltat, però a banda dels "Tècnics", n'hi ha un fotimer de trams que per a mi són un pèl massa tècnics, encara que segons la organització siguin una mica descafeïnats. Res de res, unes pujades increïbles, sobretot la nomenada El Fuet, que siguen una paret fins i tot hi ha hagut alguns que se l'han pujat sense baixar de la bicicleta, mana nassos!

De corriols també n'hi ha uns quants, tant de pujada, plans o de molta baixada que són autèntiques trialeres. Curiosament, les distàncies han estat molt igualades, per poc no surt un 33,33 per cent de pujada, planer i baixada. Sent la de menys distància precisament la de baixada.

Vull aclarir que dins del temps de pausa, estan incloses les parades obligatòries pels embossos que s'han fet als primers quilòmetres cada vegada que n'hi havia una pujadeta una mica forta. Com considero que el temps de pausa ha sigut el mínim, com pot correspondre al fet de que estàs fent una cursa. Imaginem el temps que s'hauria d'afegir en cas de parar a fer fotos i prendre-s'ho més en pla cicloturista.

Aquestes són les dades de la sortida d'avui.

Total km recorreguts amb alguna que altra petita pèrdua: 38,2 Qm

Distància en pla: 13,8 Qm 36 %

Distància baixant: 11,3 Qm 30 %

• muscul Jan 4, 2015

Gracies per la teva ruta!! la he fet i es molt chula. Per sert he pout completar la pujada de el fuet sense baixarme!!. Molt dura. Salutaçions

• Photo of avimanel

avimanel Jan 4, 2015

Doncs, enhorabona "muscul", que per el teu nom d'usuari, que menys! Jo vaig veure quasi una paret i molt desfeta per cert. Els mateixos organitzadors van dir que en aquelles condicions de terra desfeta ja no se la podia pujar ningú. M'imagino que tu trobaries el terra dur i les rodes es podien agafar.

Moltes gràcies pel teu comentari. Potser algun dia me la tornaré a fer però sense presses i amb la càmera de fotos.

Salutacions

• muscul Jan 5, 2015

Gracies a tu per penjar la ruta. Jo vaig trovar el terreny en perfectes condicions i clar aixo fa molt. Si les condicions son les que m`has comentat, llavors es imposible ferla. Salud pedals.