Uploaded February 27, 2017

Recorded February 2017

6.2

near Terrassa, Catalunya (España)

Com sempre sortim del lloc habitual a la plaça de Can Roca de Terrassa, i passem per Matadepera on recollim a la resta de companys, marxem directament fins la part més alta de l'urbanització de Les Pedritxes on surt un corriol que va pujant fins el Collet de les Foradades, passem el Coll de la Riba i ens desviem a l'esquerra abans de pujar cap a la Torrota de l'Obac, per la Serra del Gall una pista que ens baixa quasi a la carretera, una altre pista ens puja fins a La Pastora.

Ara agafem el camí que envolta la casa i que va cap la Casa Vella de l'Obac hi arribem a la cruïlla del Turó Roig, seguim a la dreta i comencem a baixar pel corriol que ens porta a la Font de la Portella, a partir d'aquí el camí és cada cop més brut i tapat a més i a algun tros que s'ha de fer a peu, seguim baixant pel corriol fins que el camí s'acaba de cop, si veieu les fotos veureu que s'ha de fer una mica de escalada per pujar un roqueter bastant dret, i després s'han de tibar les bicis un altre tros fins que el corriol es torna ciclable però igual o més tapat que abans, al cap d'uns minuts sortim a una pista davant mateix de la casa derruïda de La Calcina.

Seguim avall per la pista fins que agafem un corriol bastant humit que va baixant i que surt a la pista que ve de dalt de l'Obac, el camí de la Font de la Saiola l'anem seguin una bona estona fins que el deixem cap a la dreta per un corriol que ressegueix la Riera de Rellinars, després de passar La Presa seguim cap les Fonts de Rellinars i al cap de poc arribem al poble, esmorzem a Ca la Pepa.

Ara sortim del poble per l'església, després de passar el Gibert d'Avall, girem per una pista a la dreta que comença a pujar i poca estona després agafem una altre pista a l'esquerra que planeja i baixa força estona fins que arribem a un torrent que ens sembla que és transitable però que al cap de poc s'encabrita i s'han de fer a peu alguns trams, seguim per una pista i agafem un corriol trialer que talla i ens baixa altre cop a la pista, a la cruïlla agafem el camí de la dreta que va pujant força estona passa per la casa derruïda de Can Vinyes seguim fins dalt de tot on agafem ara una pista a l'esquerra que ens baixa fins el Raval del Clot, ens enfilem fins a Can Noguera per baixar per la ultima trialera del dia, al principi te algun graó considerable però l'anem fent amb precaució sortim a la pista, traspassem l'autopista i al final de la baixada ens tornem a posar per un corriol que ens deixa a Sant Vicenç de Castellet, seguim avall fins l'estació.

Els trens direcció a Terrassa passen els dissabtes a totes les hores i 6 minuts.

Aquesta ruta hi he posat el grau de difícil per les trialeres i els trossos a peu que hem fet, la gent que no sigui aventurera i no li agradi carregar la bici no cal que la faci, que després em trobo que la gent es queixa per això, som poc amants de fer pistes amples i plenes de gent, sempre mirem de trobar corriols nous i desconeguts, per això alguna vegada ens toca caminar.

LAP001

Prenc nota, company!

• Photo of sargantana

sargantana Jun 16, 2017

Fanti amb aquesta calor, no se si es el millor moment per fer-la, el corriol que surt a La Calcina està super tapat,