Uploaded July 8, 2013

Recorded July 2013

7.6

near Navalón de Abajo, Valencia (España)

MTB: 12 cuquets. La ruta transcorre per les proximitats de Navalón, aldea d'Enguera situada en un paratge envejable de la Muntanya Enguerina a 753 metres d'altitud, en l'extrem occidental del terme. Ens trobem en una de les zones més boniques de pins rodénos de la serra i entre frondoses pinedes. El nostre recorregut s'inicia en la Plaça Virge de Belén de Navalón de Arriba, eixint a la carretera direcció a Navalón de Abajo. A l'eixida de l'aldea ens desviem a l'esquerra, per un camí sense asfaltar i passarem per Foia Redona, Casa Alfonso, Barranco Rabosa, Casa Segurana, El Forcasset i per la Font de les Arenes arribar a Navalón, inici i fi de la ruta de hui.
En total hem fet 51,25 Km. en 3:34 hores pedalejant, a una mitja de 14,3 Km/h i 1.040 m. d'ascenció positiva.

Barranco

Redonda

• Photo of rutadura

rutadura Jul 8, 2013

Una ruta per a tornar a repitir i un final de molts kilates amb els gaspatxos