Uploaded May 29, 2016

Recorded May 2016

3.1
6.2

near Igualada, Catalunya (España)

CompeGps Land
● Traçat i altituds corretgides amb arxiu MDT05
(abans de penjar el track) ●
☞ Temps en mov.: 1h 40'
☞ Desnivell acum.: 410 m+ / 410 m-
☞ Pendent màx./mín.: +19 / -24 %

● remake de la ruta: nov/2016 (i neteja dels corriols)
● ruta original: maig/2016

Anoia - - Igualada > Òdena (es pot arribar directament per carretera o agafant els corriols dels Esterrers i de l'Església de Sant Miquel per acabar d'arribar a la vila) > llarg Camí Vell d' Òdena a Can Brunet > camí de "Can Aguilera" (Ca n'Aguilera de les Rovires) > camí del Cup del Seuva >>

>> corriols del Puig de Mussol: comença de pujada fins a vorejar la cimera, i a dalt ja trobem trams planers i de baixada amb rampes mentre anem vorejant el turó fins a baix, on continua un puja-baixa per tornar al camí del Cup del Seuva > corriol de Can Aguilera al Torrent de Can Brunet: aquest és més llarg i ens ve tot de baixada, amb trams de tot tipus! >>

>> refem un tros del Camí de Can Brunet > pista (ampla) fins a El Forn, tot passant per Cal Mingot i Cal Mestre > camí de l'APAN (Associació Protectora d'Animals de l'Anoia) > corriolet de l' APAN: després de vorejar tot el recinte, trobem aquest corriol a la vora d'un camp i que s'endinsa en un pinar; ve tot de baixada planera fins al final, on hi ha una bona rampa... > per acabar, refem la ruta des del Camí Vell fins a tornar a Òdena, i d'aquí ja tornem a Igualada o bé directament per carretera o pels corriolets de l'Església de Sant Miquel i dels Esterrers. ||