Uploaded November 1, 2015

Recorded November 2015

1.9
3.8

near la Jonquera, Catalunya (España)

Preciosa excursió/marxa molt ben organitzada pel Centre Excursionista Empordanès, donant les gràcies els seus components per la seva amabilitat i atencions així com per la feina feta en la recuperació de camins que han fet possible aquesta marxa.
Remitim a la pàgina del wikiloc del C.E.E., per ampliació de detalls de la ruta, limitant la nostre explicació a la relació dels llocs més rellevants tal i com ho estan en el folletó explicatiu de la marxa editat pel Centre:
Plaça de l'Ajuntament de La Jonquera - Dolmen de Canadal - Santa Llúcia - Puig dels Falguers - Esquerda de la Bastida - Castell de Rocabertí - La Jonquera.
Temps efectiu: 4h.

Modéré plus

• Photo of RIANEL

RIANEL Jan 3, 2019

Nous vous remercions de votre valoration. À notre avis c'est un parcours très jolie.
    Salut et bonnes randonnées!

• Photo of peremagria

peremagria Mar 5, 2020

La colla "A Toc de Pito" de Bescanó, hem anat avui quasi a Europa, ja que des de La Jonquera hem fet una caminada de sis hores per damunt de la carene fronterera. La "ginestrella" florida amb un groc intens i molt saturat, junt amb el contrast dels suros ennegrits o cremats pel gran incendi del 2012, donen a les fotografies un contrast especial que feia sentir al caminant talment com si és trobes en mig d'immensos jardins en plena època de floriment.
    Fotos:

• Photo of peremagria

peremagria Mar 5, 2020

Fotos:

• Photo of RIANEL

RIANEL Mar 5, 2020

Molt agraïts per la valoració i més pels comentaris que fan venir ganes de tornar-hi. Gràcies.