Uploaded July 6, 2018

Recorded July 2018

1.5
2.9

near Xeresa, Valencia (España)

XERESA

Recorregut: Xeresa-Pla de La Vella-Senilleres-Senda Porc Senglar-Xeresa 04-JUL-18
IBP HKG

Distancia: 9,470 km
Temps: 02:48:40 h
Desnivell Acumulat: +316/-312

Comencem la ruta des de Xeresa. Eixim del poble per darrere del llavador, continuant la canal de rec fins arribar a l’autopista, la que travessarem per davall. Una vegada travessada girem a l’esquerre per als poc metres agafar la carretera asfaltada que ens porta a la Font del Molí. A partir d’aquest punt es pista forestal. Recorreguem la pista fins arribar al punt que a la dreta eix una senda (aprox. als 2,300 km des de l’inici) que ens portarà fins una bifurcació de sendes, nosaltres agarrem en este cas direcció cap al Corral de Foquio, Corral de l’Obrer, Pla de Negret, que en continua pujada arribarem al creuament de sendes Picaio i Senilleres. Nosaltres en dirigim a l’esquerre cap Les Senilleres , a traves del Pla de La Vella, fins arribar al pal indicatiu, a l’esquerre cap a la font de L’Esbarzer i cap a la dreta cap a Xeresa, esta última es la que prenem. Al arribar a la part de les Senilleres la senda es fa en dos, una va més arrimada al tallat. Arribem a la bifurcació i girem a l’esquerre per senda molt pedregosa que ens porta fins la senda del Porc Senglar, que entre pineda ens porta al camí asfaltat que hem recorregut al principi i per el mateix lloc que a l’anada creuem l’autopista i ens dirigim cap a Xeresa.
02-primer_pas_recte
03-Senda_del_Autobus
04-Creuament_Picaio
05-Les_Senilleres
06-Senda_del_Porc_Senglar

• Photo of AngelaMS

AngelaMS Jul 9, 2018

Ruta curteta i fácil de fer.

• Photo of francesc montagud

francesc montagud Dec 26, 2018

Itinerari preciós i molt interessant