Uploaded February 25, 2020

Recorded February 2020

1.6
3.3

near Marchuquera, Valencia (España)

Ruta: Xeresa. Font de Carritx-Coll de Rafaela-Mondúver-Els Frares-Font de Mondúver-Senda autobus. 22-FEB-2020

Día: 22-02-2020
Temps total: 04:35:07
Temps en moviment : 03:16:49
Temps parat: 01:18:18

Pujada al Mondúver per el Coll de Rafaela accedint al coll per la nova senda habilitada des de la Font del Càrritx i que puja paral·lel al barranc del mateix nom, Càrritx. La senda es troba molt neta, s’ha fet un gran treball recuperant-la. Te parts prou dures fins que creuem el propi barranc per anar a buscar el Coll de Rafaela. Les vistes son en tot moment espectaculars. A partir del Coll ja continuem per la senda que ens porta a enllaçar amb la senda del tram de cordes i per la cresta al cim del Mondúver. La tornada la fem per la senda que passa per Els Flarets a buscar el camí de l’ombria del Mondúver que acaba en el cim del Picaio. Abans d’arribar al Picaio ens desviem per l’esquerra per el PR-CV 153 font del Mondúver-Xeresa fins arribar a la Font del Mondúver. Nomes passem la font ens desviem per l’esquerra per el Corral de Senent, continuant per esta senda arribem a unes ruïnes i un vell autobús de “La Jeresana” casi desguassat del tot. Aquesta senda ens du de tornada al cotxe.

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.

01-Inici i Final

Zona on es pot deixar el cotxe.