Uploaded May 25, 2018

Recorded May 2018

1.4
2.8

near Valldemossa, Baleares (España)

Caminada realitzada el passat 25 de Maig del 2018
Una de tantes variants que ens pot dur a territori carboner per la Serra de Son Moragues on assolirem dues puntes de més de nou-cents metres tot i que no he aconseguit trobar el seu nom conegut a pesar de la seva important alçada.
Vistes a Valldemossa i a Pastoritx des de aquests petits cims o puntes que podríem haver continuat en direcció a Gregal on en teníem dues més de 912 i 916 metres o fins i tot anar al Puig de n'Angelé, que he deixat per una altra ocasió on aprofitaré per davallar per un pas paral·lel al Pas de sa Regata que vaig ja fer fa dos anys per error, molt vertical i que he vist aquí al wikiloc que algunes persones confonen per aquest pas o també anomenat den Priam, i no és el mateix.

Intersecció a l'esquerra

Rotl.lo de Sitja Doble

Inici del Pas de Sa Ragata o d'en Priam

Final del pas

Sabem que és el Pas de Sa Ragata per quedar restes de ciment a una roca a la part inferior del pas on existia una placa dedicada a Sant Bernat Menthon que fou arrabassada. Al Pas paral·lel i molt més vertical no hi ha cap senyal de res.